0 RSD
0
Vaša korpa
Korpa je prazna.

Koje su razlike između originalnih i zamenskih potrošnih materijala?

Koje su razlike između originalnih i zamenskih potrošnih materijala?

Originalni, Zamenski i Reciklirani Toneri za Štampače: Razlike, Prednosti i Mane

Kada je reč o održavanju štampača, izbor tonera igra ključnu ulogu. Međutim, tržište je preplavljeno različitim opcijama, uključujući originalne, zamenske i reciklirane tonere. Razumeti razlike između njih, kao i njihove prednosti i mane, može pomoći korisnicima da donesu informisanu odluku o tome koji toner odgovara njihovim potrebama. Evo detaljnog pregleda:

1. Originalni Toneri:

Originalni toneri su proizvedeni od strane proizvođača štampača, poput HP-a, Epsona ili Canon-a. Ovi toneri su specifično dizajnirani za određeni model štampača i često su najskuplja opcija na tržištu. Ipak, imaju nekoliko prednosti:

  • Kvalitet i Pouzdanost: Originalni toneri nude najviši kvalitet štampe i garantuju pouzdanost. Proizvođači osiguravaju da su njihovi proizvodi optimalno usklađeni sa štampačima, što rezultira doslednim i visokokvalitetnim izlazom.

  • Garancija: Kupovina originalnog tonera obično dolazi sa garancijom proizvođača. To znači da ako dođe do problema, korisnici mogu dobiti podršku ili zamenu od proizvođača.

  • Očuvanje Garancije Štampača: Korišćenje originalnih tonera može biti ključno za očuvanje garancije štampača. Mnoge kompanije zahtevaju korišćenje originalne opreme kako bi ostvarili prava na garanciju.

Mane originalnih tonera:

  • Visoka Cena: Jedan od glavnih nedostataka originalnih tonera je visoka cena. Troškovi mogu brzo rasti, posebno za korisnike koji često štampaju velike količine.

2. Zamenski Toneri:

Zamenski toneri su proizvedeni od strane trećih strana, a ne samih proizvođača štampača. Ovi toneri su često znatno jeftiniji od originalnih, ali to ne znači nužno da su lošijeg kvaliteta. Prednosti zamenskih tonera uključuju:

  • Niža Cena: Zamenski toneri obično su znatno jeftiniji od originalnih, što ih čini privlačnom opcijom za korisnike koji žele uštedeti novac.

  • Dobra Kvaliteta: Iako neki ljudi imaju predrasude prema zamenskim tonerima, mnogi od njih pružaju izuzetno dobar kvalitet štampe, sličan originalnim tonerima.

  • Širok Izbor: Postoji veliki broj proizvođača zamenskih tonera na tržištu, što pruža korisnicima širok izbor u smislu cene i kvaliteta.

Mane zamenskih tonera:

  • Nestandardna Kvaliteta: Neki zamenski toneri mogu varirati u kvalitetu. Neki jeftini modeli mogu proizvesti slabiju štampu ili se brže troše.

3. Reciklirani Toneri:

Reciklirani toneri su originalni toneri koji su prošli kroz proces recikliranja i ponovnog punjenja. Ovo je ekološki prihvatljivija opcija u odnosu na kupovinu novih tonera, a može ponuditi i finansijske uštede. Prednosti recikliranih tonera uključuju:

  • Ekološki Održiva Opcija: Reciklirani toneri smanjuju količinu otpada koji se generiše od nepotrebnih plastičnih i metalnih komponenti.

  • Niža Cena: Slično zamenskim tonerima, reciklirani toneri obično su jeftiniji od originalnih tonera.

Mane recikliranih tonera:

  • Kvalitet: Kao i kod zamenskih tonera, kvalitet recikliranih tonera može varirati. Neki reciklirani toneri možda ne pružaju isti kvalitet štampe kao originalni toneri.

 

 

Često postavljena pitanja

Kako da znam koji toner ili kertridž mi je potreban za moj štampač?

Na osnovu modela štampača možete proveriti koji vam je odgovarajući toner ili kertridž potreban. Model štampača najčešće je na prednjoj strani štampača oko tastera ili displeja. Kad ukucate taj broj u deo pretraživanje na veb stranici, ona će vam izlistati odgovarajući potrošni materijal a vi možete odabrati koji vam je potreban.
Ukoliko i dalje niste sigurni, najbolje da otvorite štampač i proverite oznaku na samom toneru ili ketridžu koji se već nalazi u vašem štampaču.

Ako imate bilo koja pitanja ili tražite savet, slobodno nazovite nas na sledećim brojevima:  +381 65881 8585 ili +381 24 541 523

Kako se naručuju proizvodi?

Svaka narudžbina mora da bude u pismenom obliku zbog tačnosti podataka.

Nakon što ste željene artikle stavili u korpu, kliknite na Korpu gore u desnom uglu. Prilikom poručivanja artikala iz korpe, potrebno je da unesete Vaše podatke: ime i prezime, ulica i broj, mesto isporuke, broj telefona i email adresu. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost podataka! Pored unetih podataka, treba da odaberete način dostave i način plaćanja.

Ako želite da račun glasi na firmu izaberite "DA" kod Informacije za naručivanje. 

U mogućnosti ste da željene artikle naručite i putem email-a office@tonerdiskont.rs ili preko telefona tel:+381 24 541 523, mob:+381 65 881 8585

Kako se preuzimaju naručeni artikli?

a) Dostava na kućnu adresu preko kuriske službe

Nudimo Vam 2 vodeće kurirske službe: City Express i Daily Express!!!

Omogućili smo izbor kuriske službe - kako bismo zadovoljili potrebe naših klijenata.

Kuriri isporučuju paket na Vašu adresu koju ste uneli prilikom naručivanja. Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost Vaših podataka u porudžbini kako bismo obezbedili tačnu i pravovremenu isporuku na željenu adresu.

PAKETOMAT - Dexpress - Tu opciju imate kada izaberete Daily express za kurirsku službu. Vi morate svakako da date vašu adresu, i taj dan kada Vam šaljemo paket, dobijete jednu poruku, sa linkom, gde možete preusmeriti Vaš paket na paketomat. Paket možete preuzeti u roku od 48 sati. 

PARCEL SHOP - City Express: Ne morate čekati kurira, usluga paket shop vam pruža fleksibilnost i štedi vreme. Mogućnost preuzimanja paketa u vreme kad Vam odgovara. Prilikom narudžbine Vi svakako unesite Vaše podatke za slanje. Pre isporuke dobijate poruku od City Express-a sa linkom Vaše porudžbine pomoću kojeg možete preusmeriti paket na Parcel shop u Vašoj blizini i preuzeti pošiljku kad imate vremena u 48 sati.

b) Sopstvena dostava

Ako imate ugovor sa drugom kurirskom službom, možete dati nalog za svoju kurirsku službu, samo javite nam Vaš zahtev, kako bismo pripremili robu za preuzimanje. Tel: +38165-8818-585Radno vreme kancelarije (kada može vaša kurirska služba da preuzme paket) ponedeljak- petak od 08 do 16h časova. 
 

c) Lično preuzimanje

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici. Radnim danima od 08 do 16h časova. Samo GOTOVINSKO plaćanje!
Molimo Vas da se najavite na broj: +38165-8818-585 kako bismo pripremili robu na vreme.

Kako može da se izvrši plaćanje naručenog artikla?

Za kupovinu putem naše internet prodavnice moguća su 4 načina plaćanja:

PLAĆANJE POUZEĆEM - Plaćate kuriru kod preuzimanja paketa.

Posle predate narudžbine dobijete obaveštenje sa informacijama i identifikaciom narudžbine preko e-maila, ali isplatu vršite u momentu kada Vam kurir isporučuje paket. Molimo Vas da budite ljubazni i spremite tačan iznos novca za slučaj da kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur. 

BANKOVNI PRENOS ZA PRAVNA LICA – plaćanje virmanom za pravna lica

Plaćanje vršite na osnovu predračuna ili potvrde o narudžbini koju dobijete nakon potvrde narudžbine. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine / predračuna. 
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.

M-BANKING / E-BANKING – plaćanje za FIZIČKA LICA

Iznos iz potvrde o narudžbini plaćate on-line preko Vašeg E ili M-bankinga. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine.
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.
Uplate proveravamo više puta preko dana, ako vaša uplata stigne do 14h, robu šaljemo istog dana. 

PLATNA KARTICA – plaćanje sa karticom unapred

Plaćanje odmah prilikom narudžbine putem Vaše platne kartice – brzo i jednostavno. Prilikom kupovine, sigurnost Vaših podataka garantuje OTP banka Srbija AD, ceo proces naplate se obavlja na stranicama OTP banke koji obezbeđuje online plaćanje. Vaši podaci o platnoj kartici uopšte nisu dostupni nama. 3D Secure smanjuje rizik potencijalne zloupotrebe Vaše platne kartice. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljlive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografkse tehnologije.

Koja je cena dostave?

Cena dostave zavisi od težine paketa i od kurirske službe koju izaberete. Kod svakog proizvoda je naznačena približna težina jednog proizvoda. Pored toga možete pogledati i troškove dostave klikom na dugme: 

Na osnovu tih informacija možete izračunati cenu dostave koji se inače svakako pokazuje i u vašoj korpi.
Tačne cene dostave možete pogledati detaljnije u stavci Dostava u gornjem meniju. 

Da li postoji mogućnost za lično preuzimanje naručenog artikla?

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici radnim danima od 08 do 16h časova, na adresi Samoborska 48. Potrebno je na vreme najaviti Vaš dolazak kako bismo pripremili robu na vreme. Molimo Vas da ponesete sa sobom tačan iznos gotovine.

Molim Vas nazovite nas na broju : +381-65-8818-585.

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.